Η καινοτομία είναι ένα από τα πλέον σημαντικά στοιχεία της σύγχρονης επιχειρηματικότητας, ακόμη κι όταν αυτή αφορά την παροχή "παραδοσιακών" υπηρεσιών και προϊόντων. Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας τα τελευταία χρόνια έχει δημιουργήσει δυνατότητες για εφαρμογές που λύνουν πραγματικά και δύσκολα προβλήματα της καθημερινότητας των επιχειρήσεων και είναι πλέον προσιτή ακόμα και σε αυτές που είναι μικρές και με χαμηλούς προϋπολογισμούς.

H Infoscope Hellas παρέχει μία σειρά από λύσεις που μπορούν να συμπεριληφθούν στο πρόγραμμα της επιδότησης μιας επιχείρησης, βοηθώντας την να αυξήσει την αποδοτικότητα της και καθιστώντας το φάκελο σας πολύ πιο ελκυστικό.

Αν συμμετέχετε στη σχεδίαση ή την υλοποίηση κάποιου ευρωπαϊκού προγράμματος επιδότησης (ΕΣΠΑ - LEADER) είτε ως σύμβουλος είτε για τη δική σας επιχείρηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για μια αμοιβαία επωφελή συνεργασία.

Καινοτομία & Τεχνολογία για σχεδίαση και υλοποίηση ευρωπαϊκών επιδοτούμενων προγραμμάτων (ΕΣΠΑ - LEADER)
Ελληνικά

Ο χρήστης καλείται να σταθεί στο ένα του πόδι για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (π.χ. 30 δευτερόλεπτα) και να προσπαθήσει έτσι, ώστε ο κορμός του να έχει τις μικρότερες δυνατές διακυμάνσεις.

Ελληνικά
Εργομετρική πολυμεσική εφαρμογή εκτίμησης ισορροπίας
Επίδειξη εκτίμησης / μέτρησης Ισορροπίας

Πολυμεσικό σύστημα βασιζόμενο σε τεχνολογία 3D image processing για μέτρηση στατικού άλματος καθ' ύψος. Το σύστημα αποτελείται απο υπολογιστή - οθόνη και τη 3D κάμερα του Microsoft KinectTM. Η διεπαφή του συστήματος με το χρήστη υποβοηθάται και με τη χρήση QR tagging.

Ελληνικά
Συσκευή μέτρησης στατικού άλματος
Επίδειξη συστήματος μέτρησης στατικού άλματος

Ο χρήστης καλείται να πιέσει το αντίστοιχο μπουτόν στο μικρότερο δυνατό χρόνο από τη στιγμή που ανάβει το δοκιμαστικό LED. Ο χρόνος του απεικονίζεται στην οθόνη και ταυτόχρονα καταγράφεται σε βάση δεδομένων, ώστε να μπορούν να εξαχθούν συγκριτικά αποτελέσματα.

Ελληνικά
Συσκευή μέτρησης αντανακλαστικών (μάτια-χέρια)
Επίδειξη συσκευής μέτρησης αντανακλαστικών (μάτια-χέρια) από την Πηγή Δεβετζή
Μέτρηση και αποτελέσματα αντανακλαστικών χεριών

Ο χρήστης, αφού εγγραφεί στο κεντρικό σύστημα και εισάγει τα στοιχεία του, μπορεί να χρησιμοποιήσει τις παρακάτω εφαρμογές:

  • Στατικό άλμα εις ύψος: Καταμετράται το άλμα και η εκρηκτικότητα του χρήστη.
  • Ισορροπία: Ο χρήστης στέκεται για 30 δευτερόλεπτα στο ένα του πόδι και εκτελεί κινήσεις που προσπαθούν να τον θέσουν εκτός ισορροπίας.
  • Άλματα στο χώρο: Ο χρήστης μεταβαίνει σε συγκεκριμένα σημεία στο χώρο κάνοντας “κουτσό”. Καταμετράται η ομαλότητα των μεταβάσεων.
  • Αντανακλαστικά: 12 κουμπιά προσαρτημένα σε ειδική κατασκευή ανάβουν με τυχαία σειρά και μετράται η ικανότητα του χρήστη να τα πιέσει όσο πιο γρήγορα μπορεί, με στόχο το πάτημα των κατά το δυνατό περισσότερων κουμπιών μέσα σε 30 δευτερόλεπτα.

Οι διαδραστικές εργομετρικές εφαρμογές αναγνωρίζουν το χρήστη, τον καθοδηγούν και καταγράφουν τις κινήσεις του. Ακόμη, παρουσιάζουν τα αποτελέσματα των επιδόσεών του και τον αξιολογούν σε σχέση με το μέσο όρο των επιδόσεων των χρηστών με παρόμοια χαρακτηριστικά.

Συσκευή Μέτρησης Αντανακλαστικών (μάτια - χέρια)
Ελληνικά

Η Infoscope Hellas αναπτύσσει πολυμεσικές εφαρμογές που αφορούν τη μέτρηση, απεικόνιση και αξιολόγηση διάφορων εργομετρικών χαρακτηριστικών, όπως είναι η ταχύτητα των αντανακλαστικών και οι επιδόσεις σε συγκεκριμένες αθλητικές δραστηριότητες (άλματα, ρίψεις κ.ά.) καθώς και η ακρίβεια εκτέλεσης συγκεκριμένων κινήσεων, κίνησης στο χώρο κ.α.

 

Ελληνικά

Οι διαδραστικές εργομετρικές εφαρμογές αναγνωρίζουν το χρήστη, τον καθοδηγούν και καταγράφουν τις κινήσεις του. Ακόμη, παρουσιάζουν τα αποτελέσματα των επιδόσεών του και τον αξιολογούν σε σχέση με το μέσο όρο των επιδόσεων των χρηστών με παρόμοια χαρακτηριστικά. Ο χρήστης, αφού εγγραφεί στο κεντρικό σύστημα και εισάγει τα στοιχεία του, εκτελεί τις παρακάτω εφαρμογές:

  • Στατικό άλμα εις ύψος: Καταμετράται το άλμα και η εκρηκτικότητα του χρήστη.
  • Ισορροπία: Ο χρήστης στέκεται για 30 δευτερόλεπτα στο ένα του πόδι και εκτελεί κινήσεις που προσπαθούν να τον θέσουν εκτός ισορροπίας.
  • Άλματα στο χώρο: Ο χρήστης μεταβαίνει σε συγκεκριμένα σημεία στο χώρο κάνοντας “κουτσό”. Καταμετράται η ομαλότητα των μεταβάσεων.
  • Αντανακλαστικά: 12 κουμπιά προσαρτημένα σε ειδική κατασκευή ανάβουν με τυχαία σειρά και μετράται η ικανότητα του χρήστη να τα πιέσει όσο πιο γρήγορα μπορεί, με στόχο το πάτημα των κατά το δυνατό περισσότερων κουμπιών μέσα σε 30 δευτερόλεπτα.
Ελληνικά

Υποβλήθηκε από Infoscope Hellas στις Τετ, 06/27/2012 - 11:53.

Ελληνικά