Photo Gallery
Η Infoscope Hellas αναπτύσσει πολυμεσικές εφαρμογές που αφορούν τη μέτρηση, απεικόνιση και αξιολόγηση διάφορων εργομετρικών χαρακτηριστικών, όπως είναι η ταχύτητα των αντανακλαστικών και οι επιδόσεις σε συγκεκριμένες αθλητικές δραστηριότητες (άλματα, ρίψεις κ.ά.) καθώς και η ακρίβεια εκτέλεσης συγκεκριμένων κινήσεων, κίνησης στο χώρο κ.α. Ο χρήστης καλείται να εκτελέσει διάφορες ασκήσεις, κατόπιν των οδηγιών που βλέπει στην οθόνη.
Οι παραπάνω εφαρμογές αναπτύχθηκαν και εγκαταστάθηκαν με επιτυχία στο Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης και βρίσκονται σε λειτουργία από το Σεπτέμβριο του 2013
Συσκευή Μέτρησης Αντανακλαστικών (μάτια - χέρια)
Ο χρήστης καλείται να πιέσει το αντίστοιχο μπουτόν στο μικρότερο δυνατό χρόνο από τη στιγμή που ανάβει το δοκιμαστικό LED. Ο χρόνος του απεικονίζεται στην οθόνη και ταυτόχρονα καταγράφεται σε βάση δεδομένων, ώστε να μπορούν να εξαχθούν συγκριτικά αποτελέσματα.
Με τη βοήθεια μιας κατακόρυφα τοποθετημένης, μεταλλικής επιφάνειας με μορφή πίνακα, εξωτερικών διαστάσεων περίπου 2,00Χ2,00 μ2, κατασκευασμένος από υλικό αντοχής, ο οποίος φέρει κομβία, μετράται ο χρόνος αντίδρασης του χρήστη. Πάνω στον πίνακα - ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από αρτιμελείς χρήστες, αλλά και από ειδικές ή μειωμένης κινητικότητας ομάδες - σε κομβικά σημεία και σε απόσταση μεταξύ τους, υπάρχουν αριθμημένα κομβία με ενσωματωμένο φως, το οποίο ανάβει αίφνης, καλώντας τον χρήστη να το χτυπήσει και να το σβήσει, όσο πιο γρήγορα γίνεται, προκειμένου να ανάψει το επόμενο κομβίο κ.ο.κ. Ο επισκέπτης αφού βρει την κατάλληλη θέση μπροστά στον πίνακα έτσι ώστε να έχει πλήρη ορατότητα, ξεκινάει πατώντας το κουμπί της εκκίνησης. Στόχος του επισκέπτη είναι να σβήσει πατώντας τα όσο πιο γρήγορα γίνεται, όσο το δυνατόν περισσότερα αναμμένα κομβία, χρησιμοποιώντας και τα δυο του χέρια, μέσα σε χρονικό διάστημα 30’’. Το αποτέλεσμα καταγράφει την ικανότητα των αντανακλαστικών του χρήστη.
Δίνεται η δυνατότητα ενεργοποίησης τμήματος του πίνακα ανάλογα με το ύψος του χρήστη (παιδί, ενήλικας). Οι μετρήσεις γίνονται ανάλογα με τις εξής προδιαγραφές: φύλο, βάρος, ύψος, ηλικία, επίπεδο άθλησης (αθλητής, ερασιτέχνης, μη αθλούμενος). Πραγματοποιείται καταγραφή επιδόσεων ονομαστικά ή με username και αυτόματη ταξινόμηση στο αντίστοιχο επίπεδο επίδοσης, με βάση τις υπόλοιπες μετρήσεις που έχουν εισαχθεί στο σύστημα.
- Ισορροπία
Ο χρήστης καλείται να σταθεί στο ένα του πόδι για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (π.χ. 30 δευτερόλεπτα) και να προσπαθήσει έτσι, ώστε ο κορμός του να έχει τις μικρότερες δυνατές διακυμάνσεις. Παράλληλα, καλείται να εκτελέσει κάποιες κινήσεις που στόχο τους είναι να τον θέσουν εκτός ισορροπίας. Η εφαρμογή εκτελείται με τη χρήση του Microsoft KinectTM.
- Σφαιροβολία
Προσομοιώνεται το άθλημα της σφαιροβολίας. Ο χρήστης καλείται να λάβει τη σωστή θέση σώματος και να πετάξει την "ψηφιακή" σφαίρα όσο πιο μακριά μπορεί. Για τον υπολογισμό του αποτελέσματος λαμβάνονται υπόψη η ταχύτητα και η γωνία του χεριού κατά τη ρίψη της σφαίρας, καθώς και ορισμένα προσωπικά χαρακτηριστικά του χρήστη, όπως φύλο, βάρος κ.ά.
- Αντανακλαστικά
Ο χρήστης καλείται να πιέσει το αντίστοιχο μπουτόν στο μικρότερο δυνατό χρόνο από τη στιγμή που ανάβει το δοκιμαστικό LED. Ο χρόνος του απεικονίζεται στην οθόνη και ταυτόχρονα καταγράφεται σε βάση δεδομένων, ώστε να μπορούν να εξαχθούν συγκριτικά αποτελέσματα.
- Κίνηση στο χώρο
Ο χρήστης καλείται να πραγματοποιήσει διαδοχικά άλματα σε ένα καθορισμένο χώρο, όπως του υποδεικνύουν οι φωτεινές κηλίδες που εμφανίζονται στο δάπεδο. Ταυτόχρονα λαμβάνονται μετρήσεις από διάφορα σημεία του σώματος του με χρήση του Microsoft KinectTM, από την επεξεργασία και αξιολόγηση των οποίων προκύπτουν τα αποτελέσματα της δοκιμασίας, όσων αφορά το ποσοστό επιτυχίας των μεταβάσεων, την ομαλότητα τους, τα χρονικά διαστήματα και άλλα χρήσιμα στοιχεία
- See more at: https://infoscope.gr/ergometric-apps?language=el#sthash.lXn3aHdf.dpuf
Εκτίμηση Ισορροπίας
Ο χρήστης καλείται να σταθεί στο ένα του πόδι για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (π.χ. 30 δευτερόλεπτα) και να προσπαθήσει έτσι, ώστε ο κορμός του να έχει τις μικρότερες δυνατές διακυμάνσεις. Παράλληλα, καλείται να εκτελέσει κάποιες κινήσεις που στόχο τους είναι να τον θέσουν εκτός ισορροπίας. Η εφαρμογή εκτελείται με τη χρήση του Microsoft KinectTM.
Σφαιροβολία
Προσομοιώνεται το άθλημα της σφαιροβολίας. Ο χρήστης καλείται να λάβει τη σωστή θέση σώματος και να πετάξει την "ψηφιακή" σφαίρα όσο πιο μακριά μπορεί. Για τον υπολογισμό του αποτελέσματος λαμβάνονται υπόψη η ταχύτητα και η γωνία του χεριού κατά τη ρίψη της σφαίρας, καθώς και ορισμένα προσωπικά χαρακτηριστικά του χρήστη, όπως φύλο, βάρος κ.ά.
Κίνηση στο χώρο
Ο χρήστης καλείται να πραγματοποιήσει διαδοχικά άλματα σε ένα καθορισμένο χώρο, όπως του υποδεικνύουν οι φωτεινές κηλίδες που εμφανίζονται στο δάπεδο. Ταυτόχρονα λαμβάνονται μετρήσεις από διάφορα σημεία του σώματος του με χρήση του Microsoft KinectTM, από την επεξεργασία και αξιολόγηση των οποίων προκύπτουν τα αποτελέσματα της δοκιμασίας, όσων αφορά το ποσοστό επιτυχίας των μεταβάσεων, την ομαλότητα τους, τα χρονικά διαστήματα και άλλα χρήσιμα στοιχεία
- Ισορροπία
Ο χρήστης καλείται να σταθεί στο ένα του πόδι για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (π.χ. 30 δευτερόλεπτα) και να προσπαθήσει έτσι, ώστε ο κορμός του να έχει τις μικρότερες δυνατές διακυμάνσεις. Παράλληλα, καλείται να εκτελέσει κάποιες κινήσεις που στόχο τους είναι να τον θέσουν εκτός ισορροπίας. Η εφαρμογή εκτελείται με τη χρήση του Microsoft KinectTM.
- Σφαιροβολία
Προσομοιώνεται το άθλημα της σφαιροβολίας. Ο χρήστης καλείται να λάβει τη σωστή θέση σώματος και να πετάξει την "ψηφιακή" σφαίρα όσο πιο μακριά μπορεί. Για τον υπολογισμό του αποτελέσματος λαμβάνονται υπόψη η ταχύτητα και η γωνία του χεριού κατά τη ρίψη της σφαίρας, καθώς και ορισμένα προσωπικά χαρακτηριστικά του χρήστη, όπως φύλο, βάρος κ.ά.
- Αντανακλαστικά
Ο χρήστης καλείται να πιέσει το αντίστοιχο μπουτόν στο μικρότερο δυνατό χρόνο από τη στιγμή που ανάβει το δοκιμαστικό LED. Ο χρόνος του απεικονίζεται στην οθόνη και ταυτόχρονα καταγράφεται σε βάση δεδομένων, ώστε να μπορούν να εξαχθούν συγκριτικά αποτελέσματα.
- Κίνηση στο χώρο
Ο χρήστης καλείται να πραγματοποιήσει διαδοχικά άλματα σε ένα καθορισμένο χώρο, όπως του υποδεικνύουν οι φωτεινές κηλίδες που εμφανίζονται στο δάπεδο. Ταυτόχρονα λαμβάνονται μετρήσεις από διάφορα σημεία του σώματος του με χρήση του Microsoft KinectTM, από την επεξεργασία και αξιολόγηση των οποίων προκύπτουν τα αποτελέσματα της δοκιμασίας, όσων αφορά το ποσοστό επιτυχίας των μεταβάσεων, την ομαλότητα τους, τα χρονικά διαστήματα και άλλα χρήσιμα στοιχεία
- See more at: https://infoscope.gr/ergometric-apps?language=el#sthash.lXn3aHdf.dpuf
- Ισορροπία
Ο χρήστης καλείται να σταθεί στο ένα του πόδι για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (π.χ. 30 δευτερόλεπτα) και να προσπαθήσει έτσι, ώστε ο κορμός του να έχει τις μικρότερες δυνατές διακυμάνσεις. Παράλληλα, καλείται να εκτελέσει κάποιες κινήσεις που στόχο τους είναι να τον θέσουν εκτός ισορροπίας. Η εφαρμογή εκτελείται με τη χρήση του Microsoft KinectTM.
- Σφαιροβολία
Προσομοιώνεται το άθλημα της σφαιροβολίας. Ο χρήστης καλείται να λάβει τη σωστή θέση σώματος και να πετάξει την "ψηφιακή" σφαίρα όσο πιο μακριά μπορεί. Για τον υπολογισμό του αποτελέσματος λαμβάνονται υπόψη η ταχύτητα και η γωνία του χεριού κατά τη ρίψη της σφαίρας, καθώς και ορισμένα προσωπικά χαρακτηριστικά του χρήστη, όπως φύλο, βάρος κ.ά.
- Αντανακλαστικά
Ο χρήστης καλείται να πιέσει το αντίστοιχο μπουτόν στο μικρότερο δυνατό χρόνο από τη στιγμή που ανάβει το δοκιμαστικό LED. Ο χρόνος του απεικονίζεται στην οθόνη και ταυτόχρονα καταγράφεται σε βάση δεδομένων, ώστε να μπορούν να εξαχθούν συγκριτικά αποτελέσματα.
- Κίνηση στο χώρο
Ο χρήστης καλείται να πραγματοποιήσει διαδοχικά άλματα σε ένα καθορισμένο χώρο, όπως του υποδεικνύουν οι φωτεινές κηλίδες που εμφανίζονται στο δάπεδο. Ταυτόχρονα λαμβάνονται μετρήσεις από διάφορα σημεία του σώματος του με χρήση του Microsoft KinectTM, από την επεξεργασία και αξιολόγηση των οποίων προκύπτουν τα αποτελέσματα της δοκιμασίας, όσων αφορά το ποσοστό επιτυχίας των μεταβάσεων, την ομαλότητα τους, τα χρονικά διαστήματα και άλλα χρήσιμα στοιχεία
- See more at: https://infoscope.gr/ergometric-apps?language=el#sthash.lXn3aHdf.dpuf
Μέτρηση Στατικού Άλματος
Πολυμεσικό σύστημα βασιζόμενο σε τεχνολογία 3D image processing για μέτρηση στατικού άλματος καθ' ύψος. Το σύστημα αποτελείται απο υπολογιστή - οθόνη και τη 3D κάμερα του Microsoft KinectTM. Η διεπαφή του συστήματος με το χρήστη υποβοηθάται και με τη χρήση QR tagging. Το σύστημα διατίθεται είτε ως ανεξάρτητη μονάδα είτε ως μέρος του ολοκληρωμένου πακέτου εργομετρικών εφαρμογών (infometrics basic, advanced και professional)
Ο χρήστης καλείται να εκτελέσει στατικό άλμα κατόπιν των οδηγιών που βλέπει στην οθόνη. Η εφαρμογή εκκινεί αυτόματα όταν εντοπιστεί ο χρήστης και στην οθόνη απεικονίζεται η αντίστροφη μέτρηση. Λαμβάνονται οι αντίστοιχες μετρήσεις από τα σημεία του σώματους για τα οποία επιλέχτηκε να παρακολουθούνται με τη χρήση του Skeleton Tracking του Microsoft KinectTM, δίνοντας και τη σχετική απεικόνιση.
Τέλος, μετά την εκτέλεση του άλματος και την επεξεργασία των δεδομένων, εντοπίζεται το υψηλότερο σημείο στο οποίο έφτασε ο χρήστης, με συντελεστή βαρύτητας το σημείό του σώματος που μας ενδιαφέρει περισσότερο. Ενδεικτικά αναφέρουμε το στήθος και τα πόδια, το μεν ως παράδειγμα σημείου που παρουσιάζει μικρή διακύμανση, τα δε ως σημείο που παρουσιάζει μεγαλύτερη μεταβλητότητα, ανάλογα με τον τρόπο που ο χρήστης εκτελεί το άλμα.
-
Προπονητικά κέντρα ατομικής βελτίωσης αθλητών
-
Γυμναστήρια / προπονητήρια
-
Κεντρα εργομετρικών επιδόσεων / μετρήσεων
-
Επιδείξεις εργομετρικών / ατομικών επιδόσεων
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.