Photo Gallery
Infoscope Hellas develops multimedia applications that have to do with metering, displaying and evaluating a variety of ergometric data, such as reflex speed, specific athletic performance (e.g. jumping, balance, throwing), as well as the exact execution of a certain move set from a person or a single body part. The user tries to execute certain movements, as instructed by a monitor in front of him.
A certain set of such applications has been developed and successfully installed in the Olympic Museum of Thessaloniki, since September 2013.
Watch the demonstration video:
Eye-hand Reflexes Evaluation System
A piece of equipment specifically designed to improve reaction, hand eye co-ordination and stamina by enabling sportsmen and women to train under simulated 'sports like' conditions, whilst also providing an element of fun and competition that is so often lacking in training.
The exercise is simple, although it can be customized if requested: The user has to press as many buttons possible during 30 seconds, while they are randomly lit up. The system records the final result: Correct button hits, wrong button hits, the average rexlex time and partial average reflex time for each 10 second period.
All these results are recorded in a data base, so each user/athlete or coach can track down their performance and progress.
You can contact us for your custom needs and more details.
- Ισορροπία
Ο χρήστης καλείται να σταθεί στο ένα του πόδι για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (π.χ. 30 δευτερόλεπτα) και να προσπαθήσει έτσι, ώστε ο κορμός του να έχει τις μικρότερες δυνατές διακυμάνσεις. Παράλληλα, καλείται να εκτελέσει κάποιες κινήσεις που στόχο τους είναι να τον θέσουν εκτός ισορροπίας. Η εφαρμογή εκτελείται με τη χρήση του Microsoft KinectTM.
- Σφαιροβολία
Προσομοιώνεται το άθλημα της σφαιροβολίας. Ο χρήστης καλείται να λάβει τη σωστή θέση σώματος και να πετάξει την "ψηφιακή" σφαίρα όσο πιο μακριά μπορεί. Για τον υπολογισμό του αποτελέσματος λαμβάνονται υπόψη η ταχύτητα και η γωνία του χεριού κατά τη ρίψη της σφαίρας, καθώς και ορισμένα προσωπικά χαρακτηριστικά του χρήστη, όπως φύλο, βάρος κ.ά.
- Αντανακλαστικά
Ο χρήστης καλείται να πιέσει το αντίστοιχο μπουτόν στο μικρότερο δυνατό χρόνο από τη στιγμή που ανάβει το δοκιμαστικό LED. Ο χρόνος του απεικονίζεται στην οθόνη και ταυτόχρονα καταγράφεται σε βάση δεδομένων, ώστε να μπορούν να εξαχθούν συγκριτικά αποτελέσματα.
- Κίνηση στο χώρο
Ο χρήστης καλείται να πραγματοποιήσει διαδοχικά άλματα σε ένα καθορισμένο χώρο, όπως του υποδεικνύουν οι φωτεινές κηλίδες που εμφανίζονται στο δάπεδο. Ταυτόχρονα λαμβάνονται μετρήσεις από διάφορα σημεία του σώματος του με χρήση του Microsoft KinectTM, από την επεξεργασία και αξιολόγηση των οποίων προκύπτουν τα αποτελέσματα της δοκιμασίας, όσων αφορά το ποσοστό επιτυχίας των μεταβάσεων, την ομαλότητα τους, τα χρονικά διαστήματα και άλλα χρήσιμα στοιχεία
- See more at: https://infoscope.gr/ergometric-apps?language=el#sthash.lXn3aHdf.dpuf
Balance Evaluation
The user has to stand on one leg and execute some certain moves that tend to make him lose his ballance, aiming to keep ones torso steady and decline as less as possible. This application uses Microsoft KinectTM.
Jumping Around
The user moves from one light circle to another, using only one leg, aiming to have the smoothest possible movements. Each circle gets lit up when the previous one is reached by user. At the same time, the application keeps tracking data (using Microsoft KinectTM) and evaluates moving smoothness, time intervals and success in moving to the correct circles. The "light puddle path" is particular, but it can be chosen between a number of different sets, from easy/starter paths to more competitive ones.
- Ισορροπία
Ο χρήστης καλείται να σταθεί στο ένα του πόδι για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (π.χ. 30 δευτερόλεπτα) και να προσπαθήσει έτσι, ώστε ο κορμός του να έχει τις μικρότερες δυνατές διακυμάνσεις. Παράλληλα, καλείται να εκτελέσει κάποιες κινήσεις που στόχο τους είναι να τον θέσουν εκτός ισορροπίας. Η εφαρμογή εκτελείται με τη χρήση του Microsoft KinectTM.
- Σφαιροβολία
Προσομοιώνεται το άθλημα της σφαιροβολίας. Ο χρήστης καλείται να λάβει τη σωστή θέση σώματος και να πετάξει την "ψηφιακή" σφαίρα όσο πιο μακριά μπορεί. Για τον υπολογισμό του αποτελέσματος λαμβάνονται υπόψη η ταχύτητα και η γωνία του χεριού κατά τη ρίψη της σφαίρας, καθώς και ορισμένα προσωπικά χαρακτηριστικά του χρήστη, όπως φύλο, βάρος κ.ά.
- Αντανακλαστικά
Ο χρήστης καλείται να πιέσει το αντίστοιχο μπουτόν στο μικρότερο δυνατό χρόνο από τη στιγμή που ανάβει το δοκιμαστικό LED. Ο χρόνος του απεικονίζεται στην οθόνη και ταυτόχρονα καταγράφεται σε βάση δεδομένων, ώστε να μπορούν να εξαχθούν συγκριτικά αποτελέσματα.
- Κίνηση στο χώρο
Ο χρήστης καλείται να πραγματοποιήσει διαδοχικά άλματα σε ένα καθορισμένο χώρο, όπως του υποδεικνύουν οι φωτεινές κηλίδες που εμφανίζονται στο δάπεδο. Ταυτόχρονα λαμβάνονται μετρήσεις από διάφορα σημεία του σώματος του με χρήση του Microsoft KinectTM, από την επεξεργασία και αξιολόγηση των οποίων προκύπτουν τα αποτελέσματα της δοκιμασίας, όσων αφορά το ποσοστό επιτυχίας των μεταβάσεων, την ομαλότητα τους, τα χρονικά διαστήματα και άλλα χρήσιμα στοιχεία
- See more at: https://infoscope.gr/ergometric-apps?language=el#sthash.lXn3aHdf.dpuf
- Ισορροπία
Ο χρήστης καλείται να σταθεί στο ένα του πόδι για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (π.χ. 30 δευτερόλεπτα) και να προσπαθήσει έτσι, ώστε ο κορμός του να έχει τις μικρότερες δυνατές διακυμάνσεις. Παράλληλα, καλείται να εκτελέσει κάποιες κινήσεις που στόχο τους είναι να τον θέσουν εκτός ισορροπίας. Η εφαρμογή εκτελείται με τη χρήση του Microsoft KinectTM.
- Σφαιροβολία
Προσομοιώνεται το άθλημα της σφαιροβολίας. Ο χρήστης καλείται να λάβει τη σωστή θέση σώματος και να πετάξει την "ψηφιακή" σφαίρα όσο πιο μακριά μπορεί. Για τον υπολογισμό του αποτελέσματος λαμβάνονται υπόψη η ταχύτητα και η γωνία του χεριού κατά τη ρίψη της σφαίρας, καθώς και ορισμένα προσωπικά χαρακτηριστικά του χρήστη, όπως φύλο, βάρος κ.ά.
- Αντανακλαστικά
Ο χρήστης καλείται να πιέσει το αντίστοιχο μπουτόν στο μικρότερο δυνατό χρόνο από τη στιγμή που ανάβει το δοκιμαστικό LED. Ο χρόνος του απεικονίζεται στην οθόνη και ταυτόχρονα καταγράφεται σε βάση δεδομένων, ώστε να μπορούν να εξαχθούν συγκριτικά αποτελέσματα.
- Κίνηση στο χώρο
Ο χρήστης καλείται να πραγματοποιήσει διαδοχικά άλματα σε ένα καθορισμένο χώρο, όπως του υποδεικνύουν οι φωτεινές κηλίδες που εμφανίζονται στο δάπεδο. Ταυτόχρονα λαμβάνονται μετρήσεις από διάφορα σημεία του σώματος του με χρήση του Microsoft KinectTM, από την επεξεργασία και αξιολόγηση των οποίων προκύπτουν τα αποτελέσματα της δοκιμασίας, όσων αφορά το ποσοστό επιτυχίας των μεταβάσεων, την ομαλότητα τους, τα χρονικά διαστήματα και άλλα χρήσιμα στοιχεία
- See more at: https://infoscope.gr/ergometric-apps?language=el#sthash.lXn3aHdf.dpuf
Static Jump
A piece of equipment specifically designed to measure up users' static jump performance. The user is called to jump as high as he can without any impetus. After the process is completed, the program calculates all the acquired data to print the result and save it to the data base.
This application evaluates the highest point the user can jump, as well as ones reflexes and quickness.
Our standard set of these applications, as it has been developed and successfully installed in the Olympic Museum of Thessaloniki, includes all of the above. You can contact us for your custom needs and more details, concerning either the complete set or a particular application.
Our ergometric - multimedia applications are based on 3D image processing technology designed to record users' skeleton tracking data. These applications are consisted of an ordinary computer and its screen, as well as a Microsoft KinectTM Camera. The interaction between the user and our system is based on QR tagging - each user prints a QR Code, or saves the picture in his portable device (smartphone, tablet).
Ideal for:
-
Athletic Training Centers
-
Gyms
-
Personal Fitness Centers
-
Ergometric Demonstrations
You can contact us for your custom needs and more details.