Η εταιρία μας, Infoscope Hellas, με βάση την πολυετή εμπειρία της στο χώρο, παρέχει υπηρεσίες κατασκευής ιστοσελίδας με γνώμονα τη λειτουργική ευελιξία και τις επιθυμίες του πελάτη. Επιπλέον, υποστηρίζει συναλλαγές μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος.
Κατά την δημιουργία ιστοσελίδας, μια από τις βασικές υπηρεσίες που παρέχεται είναι η καταχώρηση του περιεχομένου. Μπορείτε να μας δώσετε όλο το υλικό που έχετε, (όπως κείμενα, εικόνες, video, κ.α.) και να σας το περάσουμε με όμορφο και έξυπνο (βλ. παρακάτω SEO) τρόπο. Σε περίπτωση που δεν έχετε υλικό, αναλαμβάνουμε να κάνουμε έρευνα και να βρούμε εμείς το υλικό που θα ταίριαζε στην σελίδα σας. Αν θέλετε να ανανεώνεται συχνά το περιεχόμενο της, τότε με αυτοματοποιημένο τρόπο μπορούμε να σας δείξουμε πως να το κάνετε. Η ενημέρωσή σας για τη διαδικασία καταχώρησης περιεχομένου μπορεί να γίνει μέσω τηλεφώνου ή και από κοντά, ενώ σε κάθε περίπτωση προσφέρεται ένα σχετικό έγγραφο. Ακόμα, αναλαμβάνουμε την μετάφραση της ιστοσελίδα σας και όλου του περιεχόμενου της, σε μια ή περισσότερες ξένες γλώσσες.
Μέσα στις υπηρεσίες που προσφέρονται είναι και η τροποποίηση/αναπροσαρμογή της αρχικής ιστοσελίδας σύμφωνα με τις εξειδικευμένες απαιτήσεις και τα επιπλέον χαρακτηριστικά που πιθανόν θα εκφράσει αργότερα ο πελάτης αλλά και η ανακατασκευή/αναβάθμιση μιας υπάρχουσας ιστοσελίδας για λόγους αισθητικής εμφάνισης, μοντέρνας (σύγχρονης) σχεδίασης, ευχρηστίας και καλύτερης κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης. Μαζί με την ιστοσελίδα καταχωρείτε το domain name, δηλαδή το όνομα του site σας με το οποίο θα εμφανίζεται στο διαδίκτυο. Αυτό, συχνά είναι η επωνυμία της εταιρίας ή του προϊόντος και πρέπει να είναι μοναδικό (ή μοναδικότητα του ελέγχεται, ενώ το όνομα μπορείτε να το διαλέξετε εσείς ή να σας το προτείνουμε εμείς). Πέρα από το domain name, παρέχεται και το web-hosting, δηλαδή η “φιλοξενία” του ιστοτόπου σας. Γίνεται μια σύμβαση, συνήθως 2 ή 3 χρόνια και έπειτα ανανεώνεται. Η ιστοσελίδα σας θα φιλοξενείτε στον server μας και έτσι θα εμφανίζεται στον παγκόσμιο ιστό. Τα οφέλη του web-hosting είναι ότι καλύπτουμε τις ανανεώσεις και τις αναβαθμίσεις τις ιστοσελίδας σας χωρίς να σας δημιουργήσουμε κάποιο πρόβλημα ή να διακόψουμε τις λειτουργίες της σελίδας, παρέχουμε back-up (δηλαδή συχνή αποθήκευση των δεδομένων σας) και είμαστε συνεχώς στην διάθεση σας.
Πέρα από την δημιουργία μιας ιστοσελίδας, αναλαμβάνουμε και την κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) με δυνατότητες εύκολης και αυτοματοποιημένης διαδικασίας ανανέωσης υλικού, ηλεκτρονικό σύστημα online συναλλαγών 24/7 και φόρμα επικοινωνίας/παραγγελιών/συναλλαγών σύμφωνα με τις δικές σας εξειδικευμένες απαιτήσεις. Τόσο για τις ιστοσελίδες όσο και για τα ηλεκτρονικά καταστήματα δίνεται η δυνατότητα για εγγραφή χρηστών και επεξεργασία των προφίλ τους (με διάφορες ρυθμίσεις όπως η προσθήκη φωτογραφίας και η καταγραφή του ονοματεπώνυμου/email τους) αλλά και μετέπειτα η δυνατότητα εβδομαδιαίας αποστολής newsletter (δηλαδή αποστολή email στους εγγεγραμμένους χρήστες με νέα, προσφορές, κτλ.).
Για απαιτητικούς πελάτες, σχεδιάζεται site με responsive design. Δηλαδή η ιστοσελίδα εμφανίζεται ομοιόμορφα (και με αυτοματοποιημένο τρόπο), σε κάθε τύπο και μέγεθος οθόνης όπως είναι π.χ τα tablets και τα smart-phones. Αναπτύσσονται δυναμικά photo galleries τα οποία δέχονται οποιοδήποτε τύπο και μέγεθος εικόνας και τις εκθέτουν με ελκυστικό τρόπο. Ακόμα, σχεδιάζεται η εταιρική σας ταυτότητα, σε συνεργασία με εξωτερικό συνεργάτη, ο οποίος αναλαμβάνει να δημιουργήσει το λογότυπο και οποιοδήποτε άλλο design αφορά το site σας. Η ιστοσελίδα σας μπορεί να γίνει προσβάσιμη από AMEA σύμφωνα με το πρότυπο WCAG και να χρηματοδοτηθεί από τα προγράμματα του ΕΣΠΑ
Αναπόσπαστο κομμάτι μιας σωστά δομημένης ιστοσελίδας είναι η βελτιστοποίηση της κατάταξής της στις μηχανές αναζήτησης (π.χ Google). Είναι πολύ σημαντικό να μπορεί ο απλός χρήστης να βρει εύκολα και γρήγορα την σελίδα σας από όπου και αν σας ψάξει. Γι αυτό, σας δημιουργούμε λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ώστε το site σας να είναι προσιτό από τα διάφορα social media. Ακόμα, σχεδιάζεται και υλοποιείται κατάλογος ταξινόμησης για την ορθή διαχείριση του περιεχομένου, δηλαδή δημιουργούνται tags και κάποιες λέξεις-κλειδιά που θεωρείτε ότι είναι αρκετά πιθανό να τις πληκτρολογήσει ο χρήστης κατά την αναζήτησή του, ώστε να βρει την σελίδα σας. Μια ακόμα πιο σύνθετη τεχνική βελτιστοποίησης στις μηχανές αναζήτησης (search engine optimization – SEO) αποτελεί η διασύνδεση της ιστοσελίδας με τη Google. Η Google προσφέρει διάφορα εργαλεία, ένα από αυτά είναι το Google Analytics. Μέσω αυτού του εργαλείου, γίνεται αυτόματη καταγραφή της κίνησης των χρηστών και φαίνονται λεπτομέρειες όπως από ποια χώρα προήλθε ο χρήστης, πόση ώρα έμεινε, αν την έχει ξαναεπισκεφτεί κ.α.. Άλλο εργαλείο είναι το Google Maps και το Google My Places, εκεί καταχωρούμε κατά κύριο λόγο την διεύθυνση αλλά και άλλες πληροφορίες, όπως είναι π.χ οι ώρες λειτουργίας και φωτογραφίες του καταστήματός σας.
Εκμεταλλευόμενοι τα παραπάνω, μπορούμε να δημιουργήσουμε μια διαφημιστική καμπάνια “Google AdWords” η οποία θα βασίζεται στις λέξεις-κλειδιά της αναζήτησης, στη γεωγραφική ζώνη και στα χαρακτηριστικά του κοινού που στοχεύει. Αφού δημοσιευτεί η διαφημιστική καμπάνια, συντάσσεται μια έκθεση αποτελεσμάτων η οποία περιλαμβάνει την παρακολούθηση και καταγραφή του αριθμού ημερησίων επισκεπτών και προβεβλημένων σελίδων, την ανάλυση με βάση την γεωγραφική προέλευση, τα δημογραφικά χαρακτηριστικά καθώς και τις χρησιμοποιούμενες τεχνολογίες όπως είναι το λειτουργικό σύστημα και ο browser αλλά και σύγκριση πινάκων και διαγραμμάτων με εξαγωγή ποσοστιαίων μεταβολών σε διάστημα δυο μηνών.